Trekking Obligatielening 2019

Uitlotingslijst januari 2019

Op 7 januari 2019 is de eerste uitloting verricht inzake de door Stichting MAN uitgegeven obligatie lening. Voorafgaand aan de bestuursvergadering van MAN is door Be Wevers en Wim Delmte, beide leden van a.v. Iphitos, de trekking verricht. Uit de grote schaal, met daarin de nummers 1 t/m 20, werd het nummer 6 getrokken. Een fraaie foto hiervan is bijgevoegd.

Dit houdt in dat alle eigenaren van een obligatie met een nummer eindigend op 6, 26, 46, 66, 86 etc. recht hebben op teruggave van het aankoopbedrag ad € 50,-
Hieronder is de gehele lotingslijst vermeld. De eigenaren van deze obligatie worden ook allemaal persoonlijk, per mail, hierover geïnformeerd.

De obligatie moet ingeleverd worden bij de penningmeester van Stichting MAN,
 M.H.G. Hesselink, Hogeweg 139, 7582 CC Losser.

Conform het reglement vervalt na 31-12-2019 het recht op restitutie van het aankoopbedrag van onder vermelde obligaties.
In januari 2020 vindt er wederom een uitloting plaats en zitten in de schaal de nummers 1 t/m 20 met uitzondering van nummer 6. Deze trekking zal worden verricht door twee leden van Judo Losser of IJsclub Losser. De laatste uitloting vindt plaats in januari 2038.

Obligatie nummers:
    6        306        606        906